23 December 2010

Tuala Wanita @ Sanitary Pads Dalam Kasut

Salam !


Memang dengar macam ridiculous dan geli, tapi ini real ok. Sanitary pads @ tuala wanita dalam kasut ? Yeah, sebenarnya memang dah jadi trend ramai orang lelaki yang pakai tuala wanita sebagai shoe pads ok ! Aku je ketinggalan zaman (@@)



 Korang pernah letak pads dalam kasut tak ? Apa perasaan agaknya ?

 Ikuti pengakuan berani mati, 
 Kawan aku (lelaki) yang suka pakai tuala wanita @ sanitary pads dalam kasutnya...
Thanx to jejaka Xman, yang bagitau aku pasal benda ni. 
Sumpah aku terkejut dan aku memang tak percaya yang Xman pakai pads @ tuala wanita dalam kasut dia.  Aku ingat dia saja buat lawak. Tapi bila diselidiki, memang betul Xman letak sanitary pads dalam kasut dia untuk dijadikan shoe pads. Sumber sanitary pads ? Ofcos lah, dari mak dia. 

Menurut Xman, 

Kelebihan Memakai Tuala Wanita dalam Kasut :
  • Kaki tidak terasa sakit terutama sekali kalau pakaisafety boots
  • Bau busuk pada kaki dan kasut dapat dikurangkan
  • Tuala wanita dapat menyerap peluh dan daki di kaki
  • Yang penting, selesa bila pakai kasut !


So amacam korang ? Deal or no deal ? Wear or not wear ?


 Nampak macam selesa dan lebih menghairahkan untuk memakai kasut


boleh jadi selipar duduk rumah weh ! Tak payah susah susah nak beli...

Kalau nak lagi cantik boleh hias dengan pelekat comel...kawaii la tu !




Malu la nak buat camni, tapi nak try...! Korang pulak cemana ? Pernah try letak pads tuala wanita dalam kasut tak ? Cemana agaknya perasaan korang ?
sumber dari ~ neon~

1 comment:

Mr Danel said...

hurhaa!!sye slah sorangnya yang buat mcam uh! kihkhik!