16 April 2014

Kongsi tips : cara lap meja makan dengan berkesan

Aku yang tak da idea nak kupas..hahaha
Hari ni kita belajar macam untuk membersihkan meja makan yang berkaca dengan mudah dan ringkas.
Ini meja yang comot dan benda benda yg perlu disediakan..dalam botol tu..ade air sabun ye anak anak..
Mula sembur dengan air sabun, kemudian gosok dengan berus basuh pinggan tu..untuk menghilangkan kotoran yg melekat kat permukaan meja

Kemudian ambil menggilap cermin, pastu  swap je 
Buat sampai habis dan masa jangan lupa kain buruk untuk tadah air lebihan tu..
Tadaaaa..dah siap..cepat dan senang..xyah guna kain buruk yang akan meninggalkan bulu2 dia kat meja tu..or guna tisu or paper..semua same je..xkan nampak berkilat sebab nampak la sikit2 comot bila kering..hehe..
Selamay mencuba!!!!!





1 comment:

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Ok jugak tu... nice tips.... thanks for sharing