03 May 2011

Pembalut rokok Dunhill boleh dijual RM1

Ramai yang masih tak tahu yang pembalut rokok yang bahagian dalam (warna perak) boleh dijual dengan harga RM1 sekeping..sepuluh keping dah RM10..kayo! Kayo!..haha..tapi hanya rokok Dunhill sahaja yang ada..so jangan dibuang pembalut itu..so boleh la save duit sket..tapi kalau nak save banyak tak yah merokok laa..huhu..

Info ini member yang bagi tahu sebab dia peroko yang tegar..hihi..anda boleh mencoba untuk menjual benda alah tuh ke agen sebenar yang jual rokok a.k.a pemborong rokok..bukan penjual kat kedai kedai yang jual rokok..tapi kalau diorang terima, ok jer..huhu..

Ok!..selamatkan duit anda daripada dibakar..huhu..bai!!!!!
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 comments:

Decanjour said...
This comment has been removed by a blog administrator.
uchnA said...

Betul kot..member aku tukar bende tu dengan tauke rokok dapat sekotak rokok..rasanya lebih 10 keping kot dia tukar..huhu